maandag 22 november 2010

Gratis try-outs

Hoii,,
Ik ben sinds een paar weken helemaal verslaafd aan gratis spulletjes van het internet bestellen. Nou is daar dus een hele betrouwbare site voor: http://www.try-now.nl/ . Op deze site kan je gratis try-outs en samples bestellen. Ook de verzendkosten hoef je niet te betalen. Ik heb bijvoorbeeld al een gratis DVD ontvangen. Je moest je dan wel laten abonneren op een folder van een internetwinkel, maar dat vind ik niet zo erg, want die krijg je niet heel vaak. Ook heb ik al een ricola-sample en ontbijtkoek gratis ontvangen van deze site. Ik heb via andere sites ook al een gratis mascara ontvangen van Eveline Cosmetics (met mijn naam erop yeah). Je kunt ook via andere sites bijvoorbeeld gratis parfumsamples bestellen. Soms krijg je hierdoor allemaal reclame in je mailbox, ik raad je dan ook aan om niet je veel gebruikte e-mailadres op te geven.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
XxX Evelien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten