maandag 22 november 2010

Zwart witte nagels (konad Image plate 63)

Heejj,,
Ik was al zoooo lang op zoek naar konad image plates, omdat ik die had gezien bij Nikkie Tuturials. Eindelijk heb ik ze: nr.63. Daarmee heb ik maar liefs 2 creaties gemaakt. Eentje met de blokjes van rechtsboven (kan ff niet uitleggen hoe het eruit ziet) in zwart gedrukt op gouden nagellak van Gosh (7 euro). Het zag er erg leuk uit, het leek een beetje van dat oude goud ofzo, dat je ziet bij de maya's of Egyptenaren ofzoiets. Maar dat is alweer verleden tijd, want het bladderde er na een paar dagen vanaf, en ben zo stom geweest om geen foto's ervan te maken (maar wist toen nog niet dat ik een blog wou maken). 
Inmiddels heb ik alweer een nieuw lakje erop. Daar heb ik wel foto's van gemaakt (op mijn laptop dus heeeeel vaag, kan nu geen nieuwe meer maken want dit lakje was van kwaliteit 0, en is al gechipt). De onderste laag is zilver, maar moest eigenlijk wit zijn, maar de witte was te dik dus dat werd een grote kliederboel. Daarop heb ik de blokjes van image plate 63 linksonder gebruikt (zie plaatje, beetje lelijk maar goed). Dat printje heeft een naam maar weet ff de naam niet meer. Op het zilver heb ik gewoon miss helen zitten, want ik heb nog geen originele nagellak van konad om te stampelen, had er een gekocht op de markt maar dat werd een dikke klont. Ik heb trouwens ook nog een image plate gekocht op de markt. (echt een wahalla, ze hebben gewoon een nagelkraampje, nooit eerder ontdekt!) Maar nu dwaal ik af. Deze nagels zijn chique maar ook leuk voor naar school. Aanschouw het resultaat en oordeel zelf: 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten