zaterdag 4 december 2010

Klaar voor het gala!

Ik heb het eindelijk geregeld. Ik heb een jurk voor het gala en de nepwimpers krijg ik er eindelijk op. Oefenen met hoge hakken heb ik ook al gedaan!
Ik heb een jurk voor 15 euro gehuurd inclusief schoenen sieraden handschoenen en een mega roos voor in mij haar. Ik wou eigenlijk geen zwart, maar ze hadden alleen maar zwart in mijn maatje dus heb ik een kort zwart jurkje met een soort jaren 50 rode hakken die echt heel hoog zijn. Ik heb er ook rode handschoenen bij anders was het zo zwart. Klik hier voor de site. Ze hebben vrij veel jurken in alle maten. In mijn (xs) waren er niet veel galajurken maar in maat 38/40 was er heel veel. 
Ik had een tijdje geleden van die nepwimpers gekocht. Maar het ze bleven er nooit mooi opzitten. Eindelijk is het gelukt, want met het gala moet het ook lukken ook al duurt dat nog 2 weken. Ik heb vrij natuurlijke nepwimpers van de hema, ze kostten iets van 5 euro. Mijn zus had nepwimpers van essence gekocht maar die waren een beetje to much, ze waren  3 euro, maar ik zag ze laatst ook voor de helft in de kortingsbak. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten