donderdag 20 januari 2011

Best of...Nagellak

Hallo,
Ik heb mijn week-geen-nagellak-op-doen gered. Inmiddels heb ik alweer een prachtig blauw kleurtje op nagels zitten.
Zoals de titel al zei: Ik ga het hebben over mijn favorieten nagellakjes! Deze nagellakken kun je allemaal bij de kruidvat kopen, niet dat je ze dus hoeft te bestellen ofzo. Ook hebben ze allemaal een groot assortiment.
Op nummer 3 staat: Essence
Ik heb deze op drie staan omdat er heel veel nagellakjes zijn van dit merk. je hebt glitters, roze, blauw, matt, holografisch, echt van alles! En een klein potje van 5 ml kost maar 1,29, een groot potje van 8ml is iets van 1.79. De nadelen zijn overigens wel dat ie vrij snel afbladdert, na een dag al zijn er al kleine stukjes vanaf. Na ongeveer 3 dagen is ie ondraagbaar en is het dus lelijk om te dragen.

Op nummer 2 staat: Catrice
Deze staat op 2 omdat je heel veel kleuren hebt. Sommige zijn met parelmour sommige zonder 'effecten'. Je hebt geen glittertjes of bijzonderheden in het gebruikelijke assortement dat echt uit wel 30 kleuren bestaat. Ze koste overigens ook maar 2,49 en dan heb je 10ml, dat best veel is! Ze chippen na iets van 5 dagen, dit hang overigens wel af welke topcoat je gebruikt.

Op nummer 1 staat (tromgeroffel): Gosh
Dit is niet zo een heel erg budget merk als de vorige. Hij kost 6,49, maar ik zorg altijd dat ik deze nagellak koop bij 1+1 gratis acties. Je hebt echt heel veel kleurtjes, waaronder ook een hele mooie goud en zilver, dat echt een must-have is deze winter! Hij chipt na ongeveer een week, maar dan is ie nog wel draagbaar. Ik raad deze echt aan, ook al is ie een beetje prijzig!


 De foto viel een beetje donker uit, sorrieee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten