zondag 2 januari 2011

Druk druk druk...

Liefs dagboek,
Het is zondag 2 januari 2011 half 10 's avonds. Ik ben bezig met mijn huiswerk Management&Organisatie, ik moet nog 15 opgaves, bijna op de helft. Vandaag heb ik aan mijn boekverslag gewerkt die bijna af is. Ook heb ik mijn wiskunde bijgewerkt, moest bij 29 zijn, ik was bij 9. Ook heb ik spulletjes verzameld voor de kijkdoos van CKV. Hard gewerkt dus.
Morgen is de maandag na de vakantie, officieel mag je dan geen huiswerk hebben, maar kijk mijn agenda...

Het is even doorbijten, over een paar weken ook nog de toetsweek. 
Ik ga maar gauw weer verder met M&O.

XXX Evelien

2 opmerkingen:

  1. Ik vind M&O zo'n rotvak, had he tniet moeten kiezen =S Zo saai.. Succes met je toetsweek alvast =)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de onderbouw heeft na de vakantie huiswerk vrij, wij niet!

    BeantwoordenVerwijderen