woensdag 16 februari 2011

Kameelkleurige broeken


Je hebt het vast wel gemerkt, maar camel-kleuren zijn hot. Je ziet het veel op straat en in de winkels. Vandaag een artikeltje over camel-broeken. Waar ik vooral veel camel-kleurige broeken vond was bij de vero moda. De meeste broeken waren wat wijd aan bovenkant.
Ik vind deze broeken op zich best leuk, maar ik vraag me af of het me staat. En is het niet is te gewaagd? Oke best veel meiden lopen er mee rond, maar toch. De overschakeling van skinny naar dit type is toch best groot? Ik denk dat als ik de volgende keer naar de stad ga ik er een ga passen. Maar een kameelkleurige broek die zal ik kopen ook. Want de skinny-modellen zijn ook erg leuk.
Winkels waar je dit soort broeken kunt kopen:
-          Vero moda
-          Only
-          H&M
-          En natuurlijk nog veel meer winkels

Alle broeken kun je kopen bij vero moda behalve de 3e die is van only

Geen opmerkingen:

Een reactie posten