vrijdag 4 februari 2011

shoplog

Hi there,
Ik heb al een tijdje niks geschreven, dat komt omdat ik vorige week toetsweek had, dat betekent veel stress en weinig tijd. Deze maandag had ik ook nog een toets, maar dinsdag was ik gewoon helemaal vrij, dus ben ik naar de stad gegaan, waarna ik zo lang verlangde.
Dit zijn een aantal dingetjes dat ik heb gekocht:
Mijn eerste aankoop was een kameel kleurig vestje van Vero Moda voor iets van €26,-. Hij is heerlijk warm, zo in dit koude weer.
Ook heb ik een vrij basic truitje bij de h&m gekocht met volume bij de schouders. Voor 5 euro kon ik hem niet laten hangen. Ik had al een truitje van de h&m van precies hetzelfde model, maar dan met roosjes erop, die kostte overigens €25, een best groot prijsverschil. Ze zijn niet heel erg warm, want de mouwen komen net over je ellebogen en hij is vrij kort aan de onderkant.
Tot mijn grote verbazing zag ik vandaag een meisje uit mijn klas met precies hetzelfde truitje rondlopen, ik heb deze nog niet aangedaan naar school, maar ik ga het dan denk ik maar anders stylen, met een kettinkje ofzo. Maarja dat is het grote risico als je bij de h&m koopt, want bijna iedereen koopt daar wel eens iets. Hebben jullie dat ook wel eens gehad, dat iemand precies hetzelfde aan had, dan wel op de zelfde dag? (zie hieronder het truitje)
Ik heb ook nog bij de h&m een donker blauw truitje gekocht. Een leuk detail is, dat een deel van de bovenkant gehaakt is. De 1e foto is zonder flits, en de close-up met flits, de kleur in het echt ziet er uit zoals op foto 1. Hij kostte €19,95.

Wie dacht dat je bij C&A alleen lelijke goedkoop-uitziende kleding kon kopen heeft het mis. Tegenwoordig hebben ze echt hele leuke korte vestjes in hele chique en modieuze kleuren. Ik heb er een in het oud-roze gekocht (zie foto hieronder), ook had je ze nog in het licht bruin en nog enkele kleuren dacht ik Ik heb het vestje dat €12 kostte gecombineerd met een t-shirtje dat €15 euro kostte. Ik vond het zo leuk op de paspop staan, dat ik het ook hebben moest. Ik bezeilde in een lange zoektocht naar het t-shirtje die gewoon onder de paspop bleek te liggen. Ik vind het t-shirtje naar verhouding van het vestje vrij duur. Het heeft alleen een leuk printje en een randje kant bij de snit die ze van mij weg hadden mogen laten. Het vestje was best low budget en normaal geprijsd naar C&A-begrippen. Over de kwaliteit twijfel ik een beetje, het t-shirtje is van een vrij dunne stof gemaakt, maar het zal vast niet kapot gaan, maar ik had in december een truitje bij de c&a gekocht die na een paar keer dragen helemaal is gaan pillen.
Ik vind de C&A een best leuke budget winkel, maar ik heb er nog nooit een leuke modieuze broek gezien, en er hangen altijd wel ordinaire kledingstukken bij, maar die moet je even over het hoofd zien :)
Kopen jullie wel eens iets bij de C&A?
Verder heb ik ook een über-cute vestje gekocht bij de H&M. Hij is mint-groen met hele lieve vredes-duifjes erop. Dit vestje is gewoon het perfecte metafoor voor mijn kledingstijl: lief schattig met een knipoog. Zelf ben ik voor vrede en ook vrij diervriendelijk (lees: vegetarisch). Daarom kón ik dit vestje niet laten hangen, ook vanwege de prijs niet, want hij kostte maar €19,95.
Ik moest het vestje eigenlijk ook kopen omdat ik de perfecte kleur nagellak er bij heb. Naderhand bleek ik ook nog een leuk armbandje er bij te hebben.
Ook heb ik nog een leuke witte sjaal gekocht bij de claire's. Hij is iets van 2m dus lekker lang. Hij kostte eigenlijk €17,- maar bij de claire's waren die rekken  met spulletje voor 2,50 waaronder deze sjaal. Ik had dus 85% korting. Daarnaast had ik nog een tas gekocht die 23 euro kostte voor 2,50 dus 90% korting. Ik kwam er helaas thuis achter dat dat het gezichtje vampiertandjes heeft, hahaha.
Daarnaast heb ik nog een super-sweet kettinkje en oorbellen gekocht bij de claire's. De oorbellen zijn clipjes maar je hebt ze ook voor mensen met gewoon gaatjes. Er zijn ook nog bijpassende armbandjes en kettinkjes. De ketting kostte 8 euro geloof ik maar dat weet ik niet meer precies. De oorbellen 9 euro.
Last but not least: een ring in de vorm van een uiltje. Jullie hebben vast wel gemerkt dat je de laatste tijd steeds vaker uiltjes ziet terugkomen in sieraden. Deze ring heb ik gekocht bij bijoux brigitte voor €4,-. Op de foto is het niet zo duidelijk dat ie paarse kristalletjes als oogjes heeft. Ik ben er echt heel blij mee. 

Welk item vinden jullie het leukst?

1 opmerking:

  1. waauw leuke shoplog!
    &dankje voor je comment, ja ik heb hem van sinterklaas gekregen dus.. beetje moeilijk om te zeggen. maar op heel veel andere beauty sites hebben ze er ook iets over geschreven, moet je een beetje kijken. staan vast en zeker ook de prijzen bij!

    BeantwoordenVerwijderen