zondag 20 maart 2011

I reached the 600 pageviews

Een mijlpaal wat leuk.
Ik heb sinds ik deze blog heb gelanceert in november 600 pageviews gehad. Waarvan de helft deze maand. Ik heb 50 comments. En 17 volgers. 
Wat word ik daar blij van :)

Oké het lijkt misschien weinig als je me vergelijkt met andere blogs, maar ik vind het al heel wat.
Ik vind het leuk om de pageviews te zien stijgen eveneens de volgers. En de comments vind ik al helemaal super. 

Ik wil jullie dan ook allemaal bedanken. (ja ja het wordt een speech)

Wat nog niet zo super erg wil opschieten zijn mijn stemmen op de blogger contest van het jaar. Ik heb al maar liefst 13 stemmen. Te bedenken dat de koploopster er al over de 400 heeft.
Dus weer een oproepje: willen jullie allemaal op mij stemmen? Klik hier om eenvoudig je stem uit te brengen op blog van evelien.

Liefs,

Evelien

7 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd met je 600 pageviews :) Ik zal je volgen. Misschien vind je het leuk om mij ook te volgen ;-) Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! je blog is ook heel erg leuk!
    zou je op Littlefashiolista willen stemmen ik doe mee aan een wedstrijd http://www.urban-stiletto.com/blogger-contest-2011/stemmen alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je 600 pageviews! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Ik was ook zo blij als ik dat dan zie haha :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh, echt leuk dat je de 600 hebt gehaald! Ik ga nog even voor je stemmen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Congratz met je 600 pageviews! :D
    Ik word ook altijd blij van comments en als de pageviews stijgt. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk! Ik ben trouwens ook in November pas gestart ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen