vrijdag 13 mei 2011

Technische storing?

Hee,
Gisteren had ik een bericht gemaakt over mijn vakantie in Parijs, maar ik wilde het net afmaken en nu is dat bericht foetshie! Ik bekeek ook net mijn favo-blogs en die hadden van vandaag ook al geen posts terwijl die elke dag posten. Een vriendin wou ook gisteren een berichtje plaatsen maar die zei dat dat niet lukte. Ik vind dit zo vreemd, want nu ben ik mn berichtje kwijt (die ik al voor de tweede keer had gemaakt omdat ik hem bij de eerste keer maken per ongeluk weg geklikt had). Maar ik ga hem denk ik dan nog maar eens maken, en dan hoop ik dat deze technische storing(?) vanzelf oplost. Excuses voor het ongemak zou ik maar zeggen. Als jullie mijn berichtje van 12 mei over Parijs wel zien, willen jullie dat me dan laten weten? Alvast bedankt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten