zondag 19 juni 2011

Proefwerkweek, iek!

Heee,
Ik zit nu midden in een proefwerkweek, dus vandaar dat ik niet echt veel heb gepost de afgelopen week. Volgende week komt er denk ik ook niet veel, denk ik. Ik heb al twee schoolexamens (SE) + een proefwerk, en  2 verslagen gehad. Volgende week heb ik nog twee SE's, twee mondelingen, nog wat proefwerken en twee verslagen. Die week daarna heb ik nog een proefwerk en een handelingsdeel waarin ik een beetje filosofisch moet babbelen. Dus nu nog even m'n best doen om die 7.45 's naar een 7.5 te halen zodat ik een 8 sta i.p.v een 7 (ze ronden bij mij op school af). Maar het lukt me wel, ik ga in ieder geval over, want ik sta maar een afgeronde zes (5.9) voor Engels.

Ik wens iedereen veel succes die ook proefwerkweek heeft, en feliciteer iedereen die geslaagd is.

Liefs Evelien

1 opmerking: