dinsdag 12 juli 2011

Peel-off masker van Dr. van der Hoog


Een tijdje terug kocht ik dit peel-off masker van Dr. van der Hoog. Puur omdat ik nieuwsgierig was naar peel-off maskers. Zou je het er echt zo van af kunnen trekken? 
Toen ik hem op had rook ik erg sterk de geur van honing, ook rook ik heel licht een soort alcohol. De geur vond ik niet echt lekker. Na een minuut of 20 was het masker bijna geheel droog. Op de verpakking stond je dat je een dun egaal laagje moest aanbrengen, maar op sommige plaatsen had ik het iets te dik gedaan waardoor dat niet opdroogde maar een soort gel bleef. Het masker kon ik er wel aftrekken. Het leek wel een plastic laagje, heel dun, het scheurde overigens wel. Dit masker zou je poriën moeten reinigen. Ik dacht in eerste instantie dat het wel eens als van die neusstrips zou kunnen werken. Dit bleek niet het geval. Op het laagje 'plastic' zaten alleen dode huidcellen. Daardoor was mijn huid heerlijk zacht :).

Ik vond het een leuke ervaring, maar ik denk niet dat ik deze nog eens zou kopen, omdat ie naar mijn mening niet echt lekker rook. Het masker kostte overigens rond de 2 euro, wat ik niet heel duur vind of zo. Maar normaal gesproken maak ik mijn maskertjes zelf. Die bevatten trouwens ook vaak honing, omdat honing een zachte en reinigende werking heeft.

Hebben jullie wel eens een peel-off masker gehad? En zou ik weer een keer een how-to voor maskertje online zetten?

2 opmerkingen:

  1. Het lijkt me wel super zalig. Ik ga het zeker eens maken als jij eens een how-to online zou zetten ;d.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken de maskers wel! En ik denk dat ik ze ga kopen na jouw post, ik vind het leuk als je het eraf kan trekken.. hahaha xx

    BeantwoordenVerwijderen