zondag 21 augustus 2011

NOTD- Japanse bloesem

Deze op japanse bloesem geïnspireerde nail-art behoort tot een van minderen, oké het is een beetje mislukt. Maar goed, toch maar even laten zien, anders heb ik het voor niks gemaakt ;p.



Japanse bloesem, of ja van die boompjes, vind ik zoveel rust uit stralen, zo sereen. Ik heb op elke nagel één boompje gezet en soms met roze blaadjes, soms met witte, of gecombineerd. Ik ben er nog niet uit welke kleur het meest geslaagd is.
Hoe gedaan?
Eerst heb ik een basecoat aangebracht waarna ik een lichtroze lak aanbracht van Catrice (die stiekem van mn zus is). Vervolgens maakte ik met een striper van essence het boompje. Daarna maakte ik de blaadjes met de pennetjes van essence (zie foto hieronder). Topcoat erover en klaar. 
De volgende keer zou ik denk ik één tak maken met daarop grotere bloemetjes, dat lijkt me iets duidelijker en mooier. Of dat ik de boompjes iets grilliger maak, nu waren ze vrij hoekig. 


1 opmerking: