woensdag 21 september 2011

Miss Minty: flakie of crackle?

Je nagels op leuken kan tegenwoordig heel gemakkelijk door een ander lakje met een effect over je huidige nagellak te doen. Ik heb dat gedaan met  Miss Minty van Gosh (€7). Als eerste had ik er een flakie nagellak overheen gedaan. Op zich wel leuk, maar met een zwarte ondergrond komt deze scale effect van Golden Rose iets beter tot zijn recht.
Ten eerste is het effect van het flakie lakje op zich zelf niet goed zichtbaar, ook kon ik er niet echt een goede foto van maken. Ik heb Scale Effect #14 van Golden Rose gebruikt als finish en deze kun je bestellen via het internet voor ongeveer €2,50.

Na twee dagen was ik dit flakie-effect al weer zat, waarna ik een crackle nagellak van China Glaze erover heen deed.
Persoonlijk vind ik dit wel een leuker effect hebben dan de flakie. Hij crackelde dit keer in vrij kleine stukjes waardoor het er wat kroko-achtig uit ging zien.


Deze crackle nagellak heb ik gebruikt, black mesh, gekocht op een website voor iets van 6 euro.


Op school zie ik ineens heel veel mensen met crackle nagellak rondlopen, maar op beautyblogs wordt het enigszins niet meer gewaardeerd en zijn 'we' over de trend heen. Ik zelf vind het nog wel een leuke trend, echt leuk dat mensen nu vaker gaan 'nail-arten', mijn vriendinnen zijn nu ook al in de ban van het fenomeen 'nail-art'.


De vraag is nu wat is leuker? Miss Minty met crackle of flakie?

1 opmerking: