zondag 2 oktober 2011

American Pancakes!

Een tijdje gelden had ik zin om American pancakes te maken, ik had het nog nooit gedaan, dus had ik een recept gevonden op internet. Aanschouw het resultaat:
Hier heb ik er jam tussen gedaan, met een bloemetje van poedersuiker.
\
nom nom nom!
Het was super eenvoudig om te maken, eigenlijk hetzelfde als bij gewone pannenkoeken. Het enige verschil is dat je i.p.v melk karnemelk moet toevoegen, boter er bij moet doen en bakpoeder zodat ze lekker dik en luchtig worden.

Het recept dat ik gebruikte heb ik zeg maar omgerekend tot 1 persoon, maar dit was alsnog veel te veel. Ik had het samen met m'n zus op gegeten, maar ik was als nog de hele dag tjokvol. Je kunt er een heleboel kleine pannenkoekjes mee maken! Ze waren erg lekker geworden, dus verder raad ik je dit recept 100% aan.

4 opmerkingen: