zaterdag 1 oktober 2011

NOTD- lieveheersbeestjes

Wat een schattig effect, de lieveheersbeestje nagels, die ik voor de tweede keer maakte. Naast het hoge schattigheidsgraad is deze nail art ook nog eens super eenvoudig te maak. Het enige wat je nodig hebt is een rode nagellak en een zwarte striper, of een gewone zwarte nagellak. De vorige keer maakte ik het zwart gewoon met een stift, maar dit geeft een minder mooi effect. Je kunt natuurlijk ook nog witte oogjes toevoegen met een dottingtool. De zwarte stippen kun je overigens ook met een dottingtool of met een speld maken, maar ik heb gewoon de striper gebruikt. 
Hier heb ik nog oogjes toegevoegd. 

Binnenkort komt er ook een nail art geïnspireerd op de monarchvlinder online.


Hoe zien jouw nagels er nu uit?

2 opmerkingen:

  1. Wat schattig, ik draag op dit moment niks op mijn nagels. Echt heel creatief gedaan.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh, wat lief! Ik draag momenteel ook niets ;d.
    x

    BeantwoordenVerwijderen