zondag 16 oktober 2011

Shoplog oktober

De afgelopen weken heb ik er weer een hoop nieuwe beautyproducten bij, vandaag een overzichtje:
Voor drie euro bij de H&M kocht ik dit palletje met 36 kleuren oogschaduw. Normaal kostte het 7,95, maar ik zag ook vernieuwde, andere palletjes liggen die wel gewoon 7.95 kosten. Review volgt nog.
 Bij de H&M kocht ik ook deze nagellak, afgeprijsd van 4.95 naar 1 euro, meenemen! Bij de H&M kocht ik ook nog een LBD, een doodsimpel zwart kort jurkje. Het lijkt op zo'n strapless zwart jurkjes maar dan heeft het zeg maar een hals en mouwtjes erboven van een zwarte doorschijnende stof. 
Tussentijds won ik ook nog een nail repair setje van Trind, bij beautypolish.nl. Bedankt Ilja! Echt zo leuk, ik ben er super blij mee. Ik ben keurig de aanbevolen kuur van twee weken elke dag een nieuw laagje opdoen, aan het volgen. Het resultaat laat ik nog een keer zien in een aparte post.
Do I have to say more? Eindelijk heb ik hem, konad image plate M57. Telkens is deze uitverkocht, omdat dit een van de meest gewilde image plates is. Deze kocht in het Pak, een soort alternatieve drogist waar ze veel producten hebben die je normaal alleen op internet kunt kopen zoals sleek en konad. Helaas hadden ze geen sleek in het filiaal waar ik was, want daar was ik voor gekomen. Het Pak zit o.a in Arnhem, Nijmegen en Beuningen. 
De paarse nagellak is die van de H&M, de witte van konad, gemaakt met de image plate. De image plate kostte trouwens vijf euro. 
Ook kocht ik nog een compact powder van catrice, eigenlijk wilde ik een basis kopen voor onder je foundation zodat het er langer op blijft zitten, bij de hema kostte die 4,50 en bij catrice 5 euro. Maar dat vond ik een beetje duur omdat ik moet bezuinigen omdat ik dit jaar met school o.a naar Barcelona en Lille ga, en de herfstvakantie komt er ook nog aan. Dus uiteindelijk kwam ik thuis met iets dat ik eigenlijk niet van plan was te kopen en toch nog 4 euro kostte, ach ja mijn miniral powder was bijna op dus blij men ik er wel mee. 
De kleur is voor de lichte huid, 020 natural beige,  net iets te licht voor de mijne merkte ik.
 Dit masker was bij de etos voor de halve prijs, alle dr. van der hoog maskertjes waren halve prijs. Er hing zo'n bordje bij dat het uit het assortement ging :(. Ik vond dit masker verrassend fijn, het maakte mijn huid zijde zacht en het gaf een verfrissend gevoel. Je kunt er twee keer mee doen, maar ik deed alles in een keer erop, zodat ik niet zuinig hoef te zijn. 
Een vriendin van mij heeft ook een nagellak van de etos longlasting collectie en haar nagellak zat er gewoon 2 weken lang ongeschonden op, tijd om er ook een uit deze collectie te kopen. De kleuren sprongen er wat mij betreft niet uit dus kocht ik geen kleur, maar wit. Hij kostte iets van 2 à 3 euro.Review volgt nog. 
Bij de hema kocht ik een cirkel sjaal voor vijf euro. Ik ben echt een koukleum dus ik heb een stuk of vijf warme sjaals. Je kunt hem twee keer omslaan en is gemaakt van acryl. Ik heb hem inmiddels gewassen en de sjaal is nog niet gaan pillen. Je had ze in een aantal kleuren, maar rood ontbrak in het filiaal waar ik was.

Dit waren een beetje mijn koopjes van oktober. Van sommige producten komen nog reviews, als je ergens specifiek nog een review of extra informatie over wil kun je dat laten weten in de comments. 

1 opmerking:

  1. Die sjaal is echt heerlijk voor de winter! Leuke dingen. I love the stamping nailart.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen