zaterdag 15 oktober 2011

Shoplog september

De afgelopen twee maanden heb ik weer een hoop spulletjes geshopt. Vandaag een overzicht van de beautygerelateerde producten van september.
Een paar weken geleden waren de oogschaduws van catrice 2 voor 4 euro. Toen ik deze gouden 420 Talk Like an Egyptian was ik meteen verkocht, mijn zus koos een andere mooie oogschaduw dus waren wij beide gelukkig met ene nieuwe oogschaduw.

De substantie van de oogschaduw is wat grover dan normaal door de glitterjes, maar erg mooi voor in de binnenste ooghoek of over het bewegend ooglid. 
 Mijn zus en ik kochten ook nog een bourjois deo die evenals de oogschaduw toen ook 2 voor de prijs van 1 was een paar weken geleden. Sindsdien gebruik ik hem elke dag, want hij ruikt o zo lekker! Voor herhaling vatbaar om maar te zeggen, zeker als je er maar de helft voor betaald.

Op aanraden van een vriendin, met super mooi glanzend en zacht haar, kocht ik deze conditioner. Volgens mij ligt het toch echt aan haar haartype dat het zo mooi valt. Ik zie geen verschil ten opzichte van als ik een andere conditioner gebruik. Maar deze was halve prijs en nog maar €1,18 dus waarom zou ik het niet proberen. 
Ook kocht ik tiger balsem, omdat ik op dat moment verkouden was. Deze was twee euro bij een soort van action. Deze is van het echte merk Tiger Balsem en is wit dus de wat mildere variant. Hij smeert niet heel goed omdat hij vrij solide is. Maar prompt werd ik een paar dagen later gebeld met een vriendin aan de telefoon die 4 potjes tijgerbalsem voor anderhalve euro zag liggen bij de action met de vraag of ze die voor me mee moest nemen, mijn antwoord was natuurlijk ja dus nu heb ik er vijf, haha. Die van de action zijn overigens niet van het echte merk maar van Bengal Gold en ruiken iets anders maar zijn wel smeerbaarder.
Hiervan heb ik nog geen foto maar waarschijnlijk ga ik nog een apart artikeltje schrijven over de werking van tijgerbalsem.

Bij de soort-van-action kocht ik ook nog een volume mousse voor twee euro. Deze beschermd ook bij hitte.
Bij de echte action kocht de vriendin van de tijgerbalsem ook nog deze oogpotloodjes voor me. Ze waren maar tachtig cent. Voor de slijper in de dop zou ik hem alleen al kopen, handig voor mijn favo oogpotlood. Ook zit er op elk potloodje een smudger, handig! De kwaliteit van de potloodjes is trouwens bijzonder goed, ze zijn zacht genoeg om te smudgen en om gewoon aan te brengen. Deze zou je echt een keer mee moeten nemen als je in de action bent.
En ze nam ook nog dit serum mee. Haarserum is normaal heel erg duur maar deze was maar drie euro. Hij ruikt naar perzik, lekker! Haarserum kun je aanbrengen op handdoekdroog haar maar ik prefereer op droog haar in de ochtend. Mijn haar gaat er prachtig van glanzen, wordt super zacht en het pluist dan niet meer! Geweldig, ik kan niet meer zonder.


Dit waren mijn aankoopjes van september. Misschien maak ik ook nog een shoplog van de kleding die ik kocht in september. En de shoplog oktober volgt ook nog.

3 opmerkingen: