zondag 23 oktober 2011

Stempelen met Konad #1

Woehoeee, ik heb hem! Image Plate m57 van konad. Wat een plaatje is het! Zebra, luipaard, bloemetjes, van alles kun je er mee maken. In een korte reeks laat ik wat meer zien van deze image plate, inclusief een foto tuturial ‘stempelen voor dummies’. 

De image plate bevat drie full sized patroontjes. Twee halve smalle en drie kleine bloemetjes die precies op één nagel passen. Veel variatie dus. 

Hier heb ik de 3 full sized en 1 van de halve smalle patroontje op mijn nagels gestempeld met een nagellak van konad. 

Ik heb deze image plate voor vijf euro gekocht bij het PAK, een soort alternatieve drogist die filialen heeft in Arnhem, Nijmegen en Beuningen. Je kunt het natuurlijk ook bestellen op een webshop.

Ik ga sowieso nog drie NOTD's  en een how-to laten zien met deze image plate, dus houd m'n blog in de gaten!


Liefs,
Evelien

1 opmerking: