zaterdag 25 augustus 2012

B-day presents

Mijn b-day is al weer 2,5 week geleden, maar toch wilde ik nog even mijn beauty-gerelateerde kadootjes laten zien. Wat ben ik daar blij mee :)

Van een vriendin die in China was geweest, kreeg ik een maskertje van My Beauty Dairy in Japanese Cherry Blossom. Hier ben ik zo nieuwsgierig naar! Ook kreeg ik een proefsetje van BB creams, super leuk! Ik wacht nog even met de BB creams en het masker uitproberen, omdat deze een whitening effect hebben, dus ik wacht nog even tot dat mijn bruine kleurtje weg is.
Van mijn zus reeg ik een dagcrème en White Gardenia body mist van de Body Shop. De body mist is minder sterk dan bijvoorbeeld eau de toilette en ruikt fris en bloemig. Ook kreeg ik een zeep van Lush,  Porridge , deze ruikt zo lekker, mijn favoriet!
Van mijn moeder kreeg ik nog vijf chocolade maskertjes van Montagne Jeunesse, waaronder één haarmasker. Het haarmasker heb ik inmiddels al gebruikt, het maakte mijn haar super zacht en zeer goed doorkambaar, veel beter dan mijn John Frieda conditioner. Wel vond ik de geur niet zo lekker. Daarentegen vind ik de geur van Fresh Woman van Mexx wel erg lekker. Zo als de naam al zegt is deze lekker fris en perfect voor de zomer!
Ook kreeg ik nog deze opvouwbare schoentjes, dus wanneer ik mijn hakken zat ben tijdens het uitgaan, haal ik deze schoentjes te voorschijn en stap ik daar vrolijk op verder!

Verder had ik ook nog een waardebon gekregen van een vriendin om uit te geven tijdens een gezellig dagje stad, en die ging de dag erna natuurlijk meteen op in Rotterdam! Van een andere vriendin kreeg ik nog een cadeaubon van de Bijoux Brigite, mijn lievelings sieraden winkel :)


Dit waren mijn beauty-gerelateerde kadootjes. Wat ben ik toch weer flink verwend, ik ben er zo blij mee allemaal :)


1 opmerking: