donderdag 16 augustus 2012

Stoppen met bloggen?

Heee,

Ik heb al zeker 2 maanden niet meer gepost. Dit alles heeft te maken met het feit dat 't  geheugen op is voor foto's, kortom ik kon geen foto's meer uploaden. En ja, een blog zonder foto's, is geen leuke blog. Ik vind het erg jammer, maar wellicht start ik dit jaar nog met een nieuwe blog indien het me dan wel lukt om foto's up-te-loaden. Maar misschien stop ik er definitief mee, aangezien ik nu naar 6vwo ga, mijn examenjaar dus.
Dit berichtje is eigenlijk ook als test, want ik probeer nog 1x een foto te uploaden.
Maar eigenlijk ben ik ook wel een beetje klaar met deze blog. De naam alleen al is saai, de lay-out is saai, en ik postte sowieso al weinig. Echt veel volgers had ik toch niet, dus een nieuwe beginnen is misschien beter dan.
Oké, het lijkt te lukken, maar ja voor hoe lang nog? Doen de foto's het bij jou ook? Had iemand eerder ook al last van het feit dat ie geen foto's kon uploaden (maar nu weer wel)?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten