zondag 21 oktober 2012

Stripers Action deel 2

De eerste vier setjes van de Max stripers van Action  waren goed bevallen. Daarom kocht ik er nog twee setjes erbij. Ook deze laat ik weer even zien.
Dit setje bevat een zwarte striper, een koperkleurige glitter striper en een zilverkleurige glitter striper.
Dit setje heeft een witte striper, een licht blauwe en een donkerblauwe striper.
Jammer is wel dat ik nu 3 exact dezelfde licht blauwe stripers heb.

De stripers dekken allemaal erg goed en hebben een lang dun kwastje. Ook over deze setjes ben  ik weer tevreden. Ik heb nu in totaal 18 stripers van de Action.
Dit zijn de andere vier setjes die ik heb.

De setjes kosten €1,35 per stuk en bevatten 7 ml aan lak en zijn te koop bij de Action.


1 opmerking:

  1. Wauw, die met glitters zijn prachtig. Helaas heb ik ze nog niet gezien bij de filiaal bij mij in de buurt. By the way, je blog is heel leuk en ik ga je zeker volgen. :)

    BeantwoordenVerwijderen