maandag 31 december 2012

Wat bracht 2012?

In 2012 is de wereld toch niet vergaan, maar wat bij mijn blog wel? Oftewel, wat is er alemaal veranderd in 2012? In 2012 heb ik in vlagen geblogd, soms gewoon een paar weken niet en dan ineens 3 artikelen per week. Dit had te maken met dat ik er soms gewoon geen zin in had en ik technische problemen had. Het gratis geheugen bleek op en wist niet hoe ik dit kon oplossen. Uiteindelijk bleek ik na een aantal weken ineens weer geheugen te hebben en kon ik gelukkig weer foto´s uploaden. Helaas is dat geheugen nu weer vol en ben ik begonnen met het schrijven in HTML of beter gezegd met Beautysets.. Ik heb nu ontdekt dat ik ook foto´s gewoon kan uploaden in HTML maar dan zie ik 4 regels met allemaal tekens, cijfers en letters terwijl ik het schrijf dat onoverzichtelijk is. Ik weet nog niet helemaal hoe dit werkt, zo lukken de witregels ook al niet (argh!), maar ik kan weer bloggen!
Ook mijn lay-out veranderde. Ik vind de lay-out nu veel toegankelijker en mooier. Ik heb minder artikelen geschreven, zo had ik er in 2011 120 artikelen en nu de helft. Technische problemen en geen zin had ik al genoemd. Ook kreeg ik het drukker met school. Ik zit inmiddels in de 6e klas van het atheneum en ben ik naast de gewone toetsen ook bezig met een profielwerkstuk en een studie kiezen. Momenteel denk ik aan sociologie of iets in die richting. In 2013 hoop ik meer te gaan schrijven en regelmatiger. Mode vind ik ook erg leuk, dus wellicht kan ik volgend jaar iets hier mee doen. Ik wens je in ieder geval een heel fijn nieuwjaar toe! Wat brengt 2013?

1 opmerking:

  1. Ik hoop dat je volgende jaar meer kan blog! Alvast een hele fijne 2013 en een fijne jaar wisseling. :)

    BeantwoordenVerwijderen