vrijdag 22 februari 2013

Quiz: Wat zeggen beautyproducten- en gewoontes over jou?



1. De make-upmerken waar ik het meeste van koop zijn...?
A) MAC en Urban Decay
B) Essence en Catrice
C) Maybelinne en Sephora
D) Miss Sporty en Hema

2. Conditioner koop ik het liefst bij...?
A) de kapper
B) de plaatselijke drogisterij
C) de wat luxere drogisterij
D) dat gebruik ik haast nooit, of anders gewoon bij de supermarkt

3. Zeep koop ik graag bij...?
A) Douglas, Ici Paris of Rituals
B) Lush of bij een klein schattig natuurwinkeltje
C) Sabon
D) de drogist

4. Mijn nagels...
A) laat ik doen bij een professioneel salon
B) doe ik één keer per week zelf, vijlen,lakken en af en toe een crème
C) doe ik zelf, vijlen, lakken en mijn favo nagelriemencrème mag niet ontbreken in mijn wekelijkse routine
D) ik knip ze gewoon af en toe bij

5. Nagellak heb ik het meest van ...?
A) OPI of YSL
B) Catrice of Essence
C) China Glaze of Gosh
D) Hema of La femme beauty

6. Als ik een beautyproduct koop vind ik, afgezien van kwaliteit, belangrijk ...?
A) dat de verpakking mooi is en luxe uitstraalt
B) dat het niet te duur is en rekening is gehouden met het milieu
C) modern en vernieuwend is
D) dat het niet te duur is en praktisch is

7. De make-up die ik dagelijks gebruik is ongeveer waard...?
A) meer dan 150 euro
B) tussen de 20-50 euro
C) tussen de 50-150 euro
D) niet meer dan 20 euro

8. Als ik iets wil kopen laat ik mij adviseren door ...?
A) een visagist
B) beautyblogs
C) de verkoopster
D) adviseren? Het zal wel goed zijn.

9. Mijn foundation breng ik aan met ...?
A) met een stipplingbrush van mac
B) met een foundationkwast
C) met een BeautyBlender
D) gewoon met mijn vingers

10.In de ochtend sta ik voor de spiegel voor mijn make-up...?
A) toch wel zeker een half uur
B) tien minuutjes zijn genoeg
C) minstens een kwartier heb ik toch wel nodig
D) in vijf minuutjes heb ik dat wel gepiept.

De uitslag:

Meeste antwoorden A:
Jij houd wel van een beetje luxe. Een mooie blush met een prachtig reliëf laat je dan ook niet liggen. Je hebt wat over voor de nieuwste en luxte make-upproducten, hoewel de helft na een maand ergens achter in een la belandt. Voor jou gaat het spreekwoordelijke 'als je haar maar goed zit' zeker op, zonder make-up ga jij niet de deur uit!

Meeste antwoorden B:
Make-up vind je leuk, maar je halve vermogen eraan uitgeven vind je overdreven. Je koopt graag budgetproducten die er stiekem toch best leuk uit zien. Als er een nieuwe limited edition is, ga jij snel even kijken of er iets leuks tussen zit.
Verder vind je het belangrijk dat je make-up dierproefvrij is en in mooie verkooppraatjes geloof je niet.

Meeste antwoorden C:
Je wilt verzekerd zijn van make-up met een goede kwaliteit, daar mag best iets voor neergelegd worden. Echt een grote beautyverzameling heb je nu ook weer niet, want in de nieuwste hebbedingetjes heb je geen vertrouwen. Je uiterlijk vind je best belangrijk, dus daar mag best een beetje in geïnvesteerd worden.

Meeste antwoorden D:
Make-up vind je een leuke toevoeging maar je moet er niet in doorslaan, een mascara van 15 euro zou je dan ook nooit kopen. Je shopt het liefst tijdens 1+1 gratis actie's waarin je lekker los kan gaan. Je draagt niet veel make-up en soms ook hele dagen niet.

1 opmerking: