maandag 29 april 2013

Queensday: oranje nagels, stash + nail-art


Onze laatste Koninginnedag voorlopig moet goed gevierd worden. Oranje nageltjes horen daarbij. Ik heb een paar simpele oranje nail-arts gemaakt die passen bij 30 april.

Het kroontje, hét symbool voor K(r)oningsdag. Deze heb ik gemaakt met een striper van Max. Je kant het kroontje ook nog omlijnen met een zwarte striper.

Je kunt ook voor alleen de contouren gaan van het kroontje of je oranje nagellak versieren met sterretjes!

Of ga voor de Nederlandse vlag op je ringvinger. Deze maakte ik ook met de stripers van Max.

De oranje nagellak is het Colour & Go lakje van Essence in 145 flashy pumpkin.

Dit zijn de stripers in nationale kleuren die ik heb van de Action. Ze komen trouwens in een andere samenstelling voor. Reviews over de stripers lees je hier en hier.

Dit is mijn oranje nagellak stash. Sommige potjes zijn inmiddels niet meer te koop.

Deze nagellakjes zijn zeker nog te koop: Essence 145 falshy pumpkin en twee stripers van Max. Beide erg budgetproof.

Deze lakjes zijn wat minder knal oranje. Het linkerpotje is van voormalig Hema-merk Miss Helen, deze is vrij sheer. De middelste is 10 Ultra Orange van La Femme Beauty en de rechter is 03 flakie nagellak van Golden Rose.

Deze zijn lekker knal.

In vorige artikelen kon je ook al over Koninginnedag make-up en Koninginnedag haar lezen.

Wat doe jij met Koninginnedag/nacht?

4 opmerkingen:

  1. dat is echt super leuk gedaan! fijne dag morgen :)

    Doe je trouwens al mee met mijn giveaways? Je kan Nike Freeruns winnen en 100 dollar shoptegoed bij een van mijn favoriete webshops op mijn website www.jenniefromtheblog.com :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke nailart! En allemaal erg leuke lakjes :) Leuke blog heb je, ik volg je, volg je me terug? xC
    http://thisrecklessgirl.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je het leuk gedaan! Ondanks dat het geen koninginnedag meer is blijf ik het leuk vinden! :)

    BeantwoordenVerwijderen